WELCOME TO COMRADE IIUM CLUB OFFICIAL SITE :: SELAMAT DATANG KE HALAMAN RASMI KELAB COMRADE UIAM :: SEGALA INFO TERKINI AKAN SENTIASA DIKEMASKINIKAN :: JANGAN JEMU UNTUK MENJENGAH DAN MENINGGALKAN KOMENTAR ::

Tuesday, August 17, 2010

IHYA' RAMADHAN, Kg. Teji & Kg. Abu, Cameron Highland.



FINAL CALL


Insyaallah, tanggal 21 Ogos 2010 / 11 Ramadhan 1431, jam 2 pagi, rombongan kami akan memulakan perjalanan ke perkampungan Orang Asli, Kg.Teji , Kg. Abu & Kg. Selangkar , Cameron Highland, Pahang Darul Makmur.

Misi kali ini bertemakan "MARI MENGAJI" yang akan menyampaikan ayat Allah ke dalam hati mereka. InsyaAllah target kali ini untuk mengajar penduduk yang berpotensi menghafal surah-surah pendek, mengajar penduduk (ayah,emak dan anak) mengaji, dan memantapkan bacaan anak-anak yang sudah pandai membaca IQRO'.

Disamping itu,sebelum iftar jama'ie, kami akan masak beramai-ramai bersama orang kampung. Dituruti dengan solat jemaah, tazkirah dan terawih, InsyaAllah.Kami juga akan mengadakan Mass Gathering bersama orang kampung dan sesi soal jawab tentang puasa, solat dan sebagainya,InsyaAllah.

Segala amanah yang diberi melalui sumbangan orang ramai InsyaAllah akan kami sampaikan.

Sumbangan masih dibuka.

Seterusnya, kami juga memohon doa dari kalian moga perjalanan kami lancar,begitu juga perjalanan program dan objektifnya tercapai,ameen.

~Niat yang jelas
Usaha yang mantap
Tawakkal~
InsyaAllah
Allah bersama
^____^


Related Articles :


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Facebook

0 comments:

Post a Comment

 

C.O.M.R.A.D.E Copyright © 2010 Premium Wordpress Themes | Website Templates | Blogger Template is Designed by Lasantha.